Tar du en utfordring? #bedremeg2016

Oktober er snart over oss, og vi har faktisk bare 3 måneder igjen av året!

Hvem er med på å gjøre disse månedene superaktive, og full av morro?

IMG_0342

I september hadde jeg en utfordring for alle med aktivitetsklokke.

Utfordringen gikk ut på å ha 100% hver eneste dag i hele september. Jeg ville ha snaps, bilder og oppdateringer fra dere følgere om hvordan det gikk underveis.

Det var en helt vanvittig stor respons! Så utrolig mange som heiv seg med. Og jeg er så stolt av hver og en av dere som har kommet så langt denne mnd!

Jeg vet at mange av dere har klart hver eneste dag!! RESPECT!

Men også full RESPECT til dere som ikke klarte alle dager. Vi er bare mennesker, og noen dager er vi bare ikke helt 100% Thats læif! Derfor har jeg nå tatt dette med i beregningen når vi skal kjøre 3 måneder i EN stor utfordring!

Jeg skal ha to forskjellige utfordringer. Jeg vil også at dere uten klokker skal fortsette å være aktive, og se om en utfordring kan få dere til å yte litt ekstra!

SÅNN LYDER UTFORDRINGEN til dere som har aktivitetsklokke:

Vi skal ha over 100% alle dager. Men siden vi er mennesker, og ikke maskiner. Er det til sammen lov med 15 dager under 100. 15 dager på 3 mnd. Det blir 5 dager i mnd det! DET KLARER VI!! 😀

Altså. Før vi avslutter året skal du ha 77 dager over 100% på din klokke!

IMG_2333

Send meg snaps av hvordan dere ligger ann! Ta screenshots av appen for å vise hvor mange dager dere ligger over 100%

Men! så kommer den ene lille ekstra utfordringen. Den som alle kan være med på!

Vi har nemlig 92 dager igjen av året. Og av disse 92, vil jeg at du skal ha MINST 40 treningsøkter! Klarer vi 40 treningsøkter før nyåret? JAAA!!!

Og hvordan kan jeg følge med på hvem som er med? og hvordan dere ligger ann ?

På instagram vil jeg at vi lager en tagg #bedremeg2016 Ta spreke bilder og vis hvor langt dere har kommet på vei.

Send meg snaps med feks Treningsøkt 1/40 , 2/40 osv osv. Alt ettersom hvor langt dere har kommet. (Jeg heter bedremeg på snapchat).

Et tips er at dere lager dere et skjema dere fester på kjøleskapet eller veggen. Kryss av for hver gang dere har trent, så ser dere hvor mange dere har igjen og hvor mange ganger dere har kommet dere på trening.

Og før du starter med denne utfordringen, vil jeg du skal lese DETTE innlegget om å bestemme seg, hvis du ikke allerede har lest det.

roing

Med trening mener jeg en økt på senteret, en løpetur, sykkeltur, elipse osv. Men den bør jo være på minimum 1 time.

I løpet av disse dagene mot nyttår, vil jeg komme med tips til treningsøkter både hjemme og på senteret. Jeg vil ha noen liveøkter (via facebook) ute dere kan hive dere med på, og jeg vil også kanskje ha noen av dere med på en treningsøkt her i nærområdet! OM noen bor i Skedsmo/Lillestrøm/Oslo, og vil hive seg med er det bare å sende meg en melding på facebook!

Håper mange deltar, og at dere engasjerer dere i deling av bilder og motiverer hverandre!!

Del denne på facebook og tagg venner du utfordrer til å bli med! Ting er lettere å gjennomføre om man er flere som pusher hverandre.

Dette blir en KNALLBRA høst!!

Her kan du finne meg i sosiale medier

facebook

instagram

snapchat: bedremeg

2 kommentarer

  1. Herlig utfordring som jeg tror jeg hiver meg over. Men der er en ting jeg tenker når jeg leser om de 40 treningsøktene, at de bør være på minimum 1 time. En del timer, feks intervall spinn er på bare 45 min. Og en del andre økter kan jo være beintøffe selv om de ikke er på 1 time. Må være lov å bruke litt skjønn tenker jeg??? Eller er du beinhard på 1 time?

    1. bedremeg

      Selvfølgelig er økter på 45 min også godkjent. Dette skreiv jeg kun for at folk skal skjønne at det kun er økter man virkelig gir alt, som gjelder her. Og at en slapp gåtur på en halvtime ikke gjelder som gåtur 😉 Du skjønner sikkert hva jeg mener. Selvfølgelig lov for hver enkelt og bestemme hva de regner som en god økt. Denne utfordringa skal dere jo gjøre for dere selv, og ikke for meg 😉

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *