Start uka med denne sirkeløkta!

Hei du!

I kveld har jeg tenkt å gjøre deg en STOR tjeneste!

Jeg har nemlig tenkt å gi deg en helt gratis økt du kan starte uka med. Test ut dette programmet, og jeg lover deg du vil være SÅÅÅ fornøyd med deg selv etterpå!

Jeg legger ut 6 videoer under. Du skal gjøre 10 repetisjoner av hver øvelse før du er ferdig med runden. Når du er ferdig, tar du to min pause. Gjør hele programmet 3 ganger, og du er ferdig. Det går unna skal jeg si deg!

Dette er det samme programmet som mine medlemmer i sprekere hjemme har fått for mandag denne uken. Kom gjerne med tibakemeldinger på hva du syns!

Øvelse 1: 

Utfall med step up på liten boks (her må du gjøre 10 på hvert ben)

Øvelse 2:

3/4 burpee på lav boks

Øvelse 3:

Enarmsroing med strikk(1,5 falske fylt med vann)

Øvelse 4:

Plankeløft/planke. Ta så mange løft du klarer (hvis du ikke klarer ti) og stå i planke. 10 sek pr løft du egentlig har igjen.

Øvelse 5: 

Skulderpress variasjon (10 på hver side). Her kan du bruke flaske, kettlebell eller manual.

Øvelse 6: 

Sideknebøy med strikk (kan også gjøres uten strikk).

Masse lykke til!

Og ønsker du å høre litt mer om hva sprekere hjemme er, eller hva du kan få ut av det? Kanskje du vil melde deg på? Jeg har oppstart for nye medlemmer søndag  24 mars!!  Send meg en mail på bedremegpt@gmail.com, legg igjen en kommentar her eller på facebook. Så tar jeg kontakt med deg!

Blir veldig glad om du deler dette innlegget med dine venner. Kanskje får du noen med på økta?

Ha en fin kveld.

Klem Hilde ♥

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *