Jeg skal bevise for dere at dette funker!

Jeg begynte å trene i 2013. Dette var mitt første seriøse møte med et treningssenter.

Jeg hadde vært redd, og når jeg startet falt jeg fort ut av noe som egentlig aldri kunne kalles rutiner. Senteret var stort, skummet og fult av bedrevitere. Det tok lang tid å komme seg dit, og i starten orket jeg ikke tanken på den ekstra tiden det tok meg.

Heldigvis hadde jeg nok selvdisiplin til å holde det gående til slutt, og da kom jeg skikkelig inn i det.

Men nå har jeg lært vanvittig mye. Ikke bare om styrketrening på senter, men også hvor vanvittig effektivt det kan være å mikse øvelser som inneholder kondisjon og styrke både med og uten vekter.

Hjemmetrening er min nye satsing, og nå skal jeg bevise for dere at det funker!

Jeg har to grupper, «sprekere hjemme» på facebook.

Her viser medlemmer enorme resultater som jeg virkelig bøyer meg i støvet for! Jeg setter opp nye programmer for dem hver uke. Her kan de trene uten vekter, med vekter og helt i sitt eget tempo. Programmene er lagt opp på en måte som gjør at man kan være effektiv. Man bruker ikke lang tid, og man kan gjøre alle øvelsene inne i stua.

Så hva med meg da? Hvordan kan jeg jobbe med hjemmetrening hvis jeg fortsatt trener på senter?

Vel, nå er det på tide at jeg forteller dere at jeg også skal være med på dette. Jeg har herved SLUTTET å trene på senter, og begynte i dag med mitt treningsopplegg.

Jeg har faktisk ikke trent styrke på evigheter, og knapt vært innom senteret i sommer. Jeg har vært i et brudd som har gjort at jeg nå har veldig lite tid, siden jeg er alene med mine to små. Jeg har ikke bil, og bruker enda mer tid på å komme meg fra A-B. I starten var det tøft og plutselig skulle stå alene, noe som gjorde at jeg ikke prioriterte trening.

Slike perioder må man godta. Man må ta tiden til hjelp, også kommer man sterkt tilbake. Og nettop DET har jeg tenkt å gjøre nå!

Jeg skal trene minst 3 styrkeøkter i uka. jeg skal løpe som oppvarming. Ca 3 km. Og jeg skal bevise at man kan få GODE resultater både fysisk og psykisk av å trene hjemme.

Mine økter varer alltid under timen, og jeg lover deg. Jeg blir svett, sliten og veldig støl nå i starten.

Både 9 og 15 oktober tar jeg imot nye medlemmer i gruppene mine. SÅ sjekk ut DETTE innlegget om du vil lese mer, og send meg en påmelding! Ventelistene er i gang!!

Herregud jeg gleder meg til å endelig være godt igang igjen! For vet dere hva?

Dette føles så enormt bra!!!

Klem Hilde

Bedremeg på facebook og instagram

Snapchat: bedremeg


Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *