Lyst på noe søtt, men ikke fullt så usunt? Denne er til deg!

Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før?! Denne kombinasjonen var jo «heaven» nå som jeg har skjerpet kostholdet.

Jeg er fortsatt der at behovet for noe søtt kommer rimelig ofte. Kanskje spessielt på dagtid mellom lunch og middag, og på kveldstid sånn rundt 20 tiden.

Dere som følger meg på snap, fikk se litt av protein-bar prosjektet mitt i dag. Det kommer oppskrift på dem etterhvert, når jeg finner en oppskrift som ikke gir en million barer (som jeg fikk i dag). Lagde vist litt vel mye.

Men i det jeg sto der og lagde disse, kom jeg på en annen ting jeg ville prøve. En som kunne hjelpe dette søtsuget mitt.

Disse var bare helt sykt gode! Og ja, jeg vet jeg sier det ofte… Men det er utrolig mange alternativer som er sunnere og faktisk også DIGG!

Dette er nok ikke noe jeg vil sette meg ned å spise hver eneste kveld fremover, men å ha de stående, og nyte innimellom er ingen fare! Og du.. dette er MYE sunnere enn å ta en sjokolade på kvelden.

Dette trenger du til

SØT RIS-SNACKS:

  • Riskaker
  • Sukrin sjokoladeplate
  • 1 ts kokos olje
  • hakkede mandler

Smelt sukrin sjokolade i vannbad sammen med kokos olje.

Del riskakene i fire biter.

Ha over sjokolade og dryss over noen hakkede mandler.

Sett så riskakene på et fat i fryseren i ca 10 min.

VOILA!

Rissnacksrissnacks3

Gjett om jeg skal kose meg med noen av disse i kveld!

Prøve å roe ned kroppen med litt godis og shape up som kom i posten i går…

rissnacks2rissnakcs4

Del gjerne denne posten med noen du tror ville elsket denne snacksen!

Ps. Sukrin sjokolade får du kjøpt hos funksjonellmat.no sammen med mange andre fantastiske sunne, sukkerfrie produkter.

Følg meg gjerne på instagram og facebook.

Snapchat: bedremeg

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *