Vil du ha perfekt kylling til lunch?

Perfekt kaller jeg det.. JA! Fordi, du kan gjøre noen enkle grep, å få ting mye bedre… og noen ganger helt PERFEKT.

Slik som jeg mener jeg fikk det i går.

Etter en utrolig bra treningsøkt sammen med kjæresten, dro vi innom butikken for å kjøpe med noe proteinrikt til lunch. Jeg vet at musklene jobber hardt og trenger riktig mat etter en slik økt.

Av og til syns jeg det er gøy å bruke litt ekstra tid på kjøkkenet når det kommer til lunch. Ikke bare fordi det er gøy, men også fordi maten blir fantastisk!

Det skal faktisk sies at det ikke tok lang tid å lage denne salaten. Men det lille ekstra, gjorde den perfekt som sagt.

Dette trenger du:

  • Kyllingfilet
  • Salat (velg gjerne flere forskjellige typer)
  • Saften av 1/2 lime
  • Krydder (salt, pepper, hvitløskpulver og paprika pulver, fersk rosmarin)
  • Avokado
  • Cherry eller plommetomater
  • 1/2 grønt eple
  • Fetaost (hvis ønskelig)

Skjær opp kyllingen og stek den på middels varme med olje i pannen. Ha over saften av 1/2 lime sammen med krydder. Har du kun tørket rosmarin funker dette også.

Legg lagvis på en tallerken med salat, avokado, tomat, stekt kylling, fetaost og Eplebiter.

Sett deg ned og NYT

Lunch1lunch3lunch4

Fantastisk godt å sette seg ned etter en treningsøkt å spise DETTE! Ikke minst godt når jeg kunne nyte det sammen med min besteste kjære ♥

For mer inspirasjon følg meg gjerne på facebook og instagram

Snapchat: bedremeg

Ps. Viste du at jeg er nominert i årets sports&fitness blogger award! Håper du vil gå inn å stemme på meg ved å klikke på linken HER!

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *