Denne forandringen kan jeg like!

Selv om jeg ikke har en jobb jeg må møte opp til har jeg mine plikter her hjemme. Jeg har kontoret på spisebordet, og jeg har en liten gutt som ikke har barnehageplass.

Det er ikke hver dag jeg har like god tid.

Gutten trenger å aktiviseres i løpet av dagen, og kan ikke være mer enn to timer på barnepassen.

Jeg startet dagen med å dra på avancia kl 09. Jeg hadde PT kunde fra 09-10 og tenkte å få meg en liten økt etterpå.

Pt timen drøyde litt lengre, siden jeg aldri avslutter før vi er helt ferdig! Men trening, det hadde jeg bestemet meg for å få til uansett!

Det ble effektivt, og pulsen kom seg jaggu godt opp i sonene.

Startet med 10 min oppvarming på mølla. 5 min gåing og 5 min lett jogg.

Deretter gikk jeg over til intervaller. 45 min løping, 30 sek stille. 8 runder.

Jeg er ikke så flink på løping enda, og det lange oppholdet jeg har hatt har vel ikke akkurat gjort underverker. Men nå har jeg bestemt meg for å bli flinkere! Jeg skal prøve å kjøre intervaller MINST to ganger i uka. Og med MINST, så mener jeg helst flere.

Etter 20 min på mølla, sto jeg nesten der som et spørsmålstegn…. 20 minutter?! Absolutt ikke likt meg! Hohoi! Denne positive forandringen kan jeg like!

FORNØYD!

Jeg kjørte en runde brennende minibands og to sett Utfall med løft (hantler 7,5 kg).

Avsluttet med supersett på magen. Amerikanske situps og «reka»

PicMonkey Image

Økta ble kanskje bare 35 minutter. Men HEY! Jeg fikk en økt. Og en mye bedre økt enn om jeg hadde dratt hjem og satt meg foran pcn.

Jeg er STØRRE FAN av litt trening, enn ingen trening.

Hva gjør du når du har dårlig tid?

Følg meg gjerne på Instagram og facebook

Ps. Viste du at jeg er nominert til årets sport&fitness blogger award?! Blir superglad om du vil stemme på meg HER!

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *