Back on track

Jeg hadde vel ikke trodd at det skulle bli lett.. Og komme tilbake til hverdagen etter nesten 4 uker i DVALE.  Det ble ille på slutten … hadde ikke lyst på mat i det hele tatt. Alt jeg spiste var vel egentlig bare for å holde kroppen gående. Og det var ikke akkurat de mest fornuftige valgene. Alt for å slippe å bruke tid på kjøkkenet!  Men det er vel sånn det er da. Man lever på paracet, hostesaft, antibiotika, otrivin og alt mulig annet dritt i flere uker med sykdom. Men mat.. neitakk! Jeg ble i bedre form før helga, men har slitt med å få i meg mat, før i dag. I dag har det vært en fryd å spise! En fryd faktisk… Jeg hadde min første treningsøkt etter sykdoms ukene, i går. Tok en ganske grei overkroppsøkt. Ikke for tungt, ikke for lett. Det kjentes at jeg hadde vært borte noen uker, men samtidig var jeg overrasket over hvor fort jeg kom meg tilbake.  Var veldig godt å komme igang igjen!

photo (53)

I dag fikk jeg en god start på dagen. Fikk sove helt til 07.30, og rakk en god frokost før mini måtte i barnehagen, og jeg var klar for ny treningsøkt. Frokosten gikk ned uten problem, og mat før trening, det er et must! Det var en helt utrolig digg følelse og faktisk spise den uten å måtte  presse den ned.  Med en gang jeg hadde fått den ned, sammen med en kopp kaffe, skjønte jeg at jeg var igang igjen. Det ble en ganske lett beinøkt i dag, men alikevel, jeg kjenner stølheten ligger og lurer og venter på å komme snikende i mårra! Men det er helt ok. Den må bare komme! Im ready !

photo (46)

Strake markløft.. En djevel for baksiden av lårene. Spesielt dagen etterpå. Haha! Og kanskje enda flere dager vist du er «heldig» Jeg føler jeg sliter litt med beintreningen… men hva kan man si, etter en trening på 4 uker! Klart man sliter. Kommer meg nok fort inn igjen. Etter treningen i dag, ble det selvfølgelig proteinshake. Jeg bruker Prozyme fra Technutrition. Den gjør jobben sin 🙂

photo (52)

SÅ etter en god dusj, ble det en etterlengtet kyllingsalat.

photo (47)

Det føles utrolig digg å være på rett kjør igjen, tenkte jeg når jeg satte meg ned for å hive i meg mer proteiner og grønnsaker. Im back on track! Når man føler man er back on track, blir man glaaaaaaaad! Og får lyst å flekse litt ekstra foran speilet…

photo (51)

Ikke verdens beste bildekvalitet… Men jeg får iallefall med meg at ikke alt er forsvunnet selv om treningen har vært laber! wohow! Målet mitt med 20 treninger i februar, sa jeg adjø til for lengst!! Det er jo faktisk fysisk umulig.. Siden vi nå er på 18 feb. Og jeg bare har 2 treninger så langt.. Februar er jo kjent for å ikke ha like mange dager heller. Meeeen.. Jeg gjør det beste jeg kan resten av mnd, og sier hallo til mars og nye mål når vi kommer så langt! Mitt samarbeid med Individu.no fortsetter, og vi holder på å sette sammen flere planer fremover. Dere kan vente dere spennende konkurranser om kun kort tid! Gled dere! Akkurat nå har de både RYDDESALG og VINTERFERIE-TILBUD . Masse bra varer til kjempegode priser! Nå skal jeg mumse havrebrød, og se litt netflix før det er kveld. Ha en fin uke folkens! Kom dere ut, tren hardt, og spis masse god og bra mat! 🙂

Wake up with determination, go to bed with satisfaction

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *