Bein og Mage økt.

Tenkte å vise dere hvordan min bein/mage økt ser ut pr. dags dato. Jeg har veldig lyst å endre litt på programmet, men vet ikke helt hva jeg skal tilføye eller endre på. Kom gjerne med forslag?! Og forresten.. Jeg ønsker meg PT!!! jo før jo bedre! 🙂 Først litt oppvarming, så over til knebøy. Jeg sliter fortsatt litt med teknikken, så jeg tør ikke ha på så mange kilo. Men, det kommer seg. Knebøy

photo (8)photo (9)

Jeg ser at knærne kanskje er litt for langt frem her, de skal ikke være lengre frem en tærne!!! 8rep*30kilo 3 sett Bulgarsk utfall

photo (10)

På utfall sliter jeg litt med balansen og at det knekker i foten som ligger på benken.. hva skjer? anyone? 8rep (på hver fot)*5kg manualer 3 sett Hip thrust på smith

hip thrust

8rep*20kg 3 sett MAGE Slynge

photo (13)

photo (14) 10 rep 3 sett Pallof press (stående sideplanke) med strikk

photo (15)photo (16)

20 sek på hver side. 3 sett Så var man ferdig! Og avslutter det hele med en fitness shake fra Multipower

multipower

Jeg har vanligvis med meg egen protein shake, men siden jeg var urutinert nok til å bli TOM, før jeg bestilte ny, så måtte jeg ty til denne i dag. Men den var GOD! Så det gikk fint. Proteiner må man ha! Beklager for dårlige bilder igjen.. Iphone inne på 3t funker ikke optimalt! Etter denne dagens trening, kan jeg med STOLTHET si at jeg har nådd mitt delmål nr 3 i helt i 100 konkurransen på 3t, 75 treninger før 31 sept var målet. Må si jeg klarte det med god margin 😉 Nå er det 25 treninger før 31 des som gjelder.. Men jeg skal nok klare laaangt flere enn som så! Dette er ikke noe jeg tar som en konkurranse, men som en motivasjon! For en fantastisk mestringsfølelse man får når man når målet! Loveit!!!

helti100

Ha en fin fin fredag folkens!! Nå er det helg 😀

Where there is no struggle, there is no strenght

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *