Bryst/Tricep økt

Jeg er enda STØØØL etter tirsdagens bein trening… Ferien tok virkelig knekken på formen!

Trening

Men, det er godt å være tilbake og i gang igjen.  Jeg trener vanligvis 4 dager i uka, med 4 forskjellige program. Treningen i går startet med 27 min (ja, du leste rett.. kunne ikke vente til 30) på mølla. Starter med å varme opp beina med 2 min kjapp gange. Deretter intervalltrening, med 2 min løping, og 1/2 min pause. Fikk litt vondt i kneet på slutten, så da var det best å ta det litt med ro. de siste 5 minuttene ble brukt til å «coole down» så de sier … Programmet for dagen så sånn ut:

  • Skråbenk: 10 kg *10 rep (2 sett) 12 kg *8 rep (1 sett)
  • Benkpress med manualer: 10 kg * 8 rep (3 sett)
  • Cable cross: Der har jeg ikke peiling på hvor mange kilo hvert hakk er, men jeg har på 2,5 hakk 😛 *8 rep (3 sett)
  • Fallende benk: 8 rep * 20 kg
  • Trisep press: Denne også på vaier, som jeg ikke vet hvor mange kilo hvert hakk er, men 4 hakk  *10 rep

Jeg er ikke heeelt stødig på navnet på de forskjellige øvelsene enda, men jeg prøver å lære. «fallende benk» prøvde jeg for første gang i går, og funka utrolig bra. Så den blir med i programmet fremover. Her ser dere den:

photo (1)

Nå er det straks klar for rygg/mage økt!

A year from now, you would have wish you had started today

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *